SÖNDAG/MÅNDAG

Söndagen var en lugn dag, tog hand om min feber sjuka man!
Var på en härlig långpromenad med Ida & Moa, på eftermiddagen, det var skönt å nu var det riktigt vår i luften GÖTT!
Tack IDA för pratstunden, det är dessa man saknar när man inte ses så ofta längre ;)

På kvällen var jag å mamma på konsert i sporthallen i Arvika. Det var en hyllningskonsert för Ted Gärdestad, "För kärlekens skull" den var jättebra här kommer lite bilder på artisterna som var med;

Scenen innan allt börjar

Braiga Jan Johansen  

 Janne Schaffer och Sara Löfgren

Tina Leijonberg & Johan Boding 

  Hela gänget!

Jag och min älskade mamma

När jag kom hem så blev det rostat bröd och räkor, mums....sen såg vi på en  film som hette 3:10 to Yuma med Russell Crowe den var bra och rekomenderas för den som gillar western såklart!



Idag har det blivit jobb, har varit en bra dag på jobbet! =)
Imorgon och på onsdag börjar jag 06.30 pjju men men det går allt bra d oxå..

Ha en bra kväll allihopa!!


PS..snart kära pappa så är jouren slut och du får mysa på helgerna igen med oss! ♥ DS.
Ida
2009-03-30 @ 21:00:24

Tack själv för sällskapet! det gäller att klämma in nån stund emellan allt jobb:)

Zandra
2009-03-31 @ 06:37:15
URL: http://wiendy.blogg.se/

Jag var också på den konserten :) Jätte bra!

MATILDA
2009-03-31 @ 15:41:14
URL: http://matildasodergren.blogg.se/

Okej, hehe;D är det något särskilt lag du följer? ;)

MATILDA
2009-04-01 @ 20:34:03
URL: http://matildasodergren.blogg.se/

Okej hehe =) Vem vill du ska ta guldet nu när finalen har börjat? ;D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0