Så kul!

Igår onsdag var en konstig dag eler hur jag ska säga...först masor av energi och sen bara försvann allt!! hmm

Började morgonen med en skogspromenad i hopp om att finna kantareller, tyvärr blev det inga denna gång men det blev motion iaf :) å det är ju bra!! Sen när jag kom hem klippte jag gräset, ja man måste ju passa på mellan alla regnskurar....duktig då! =)

Men sen stöp allt.....blev liggande i soffan och såg på film blev en riktigt slöis men men...ibland får man vara de speciellt när semestern snart är slut! Jag såg på Vi hade iallafall tur med vädret- IGEN, den var rätt kul iaf!!

Sen fick jag ett överaskande besök av Lina & Moa å vad kul att ni kom! Synd att vi inte kan ses oftare vännen, det var mkt kul!

Sen var det dax att tända grillen innan min prins kom hem från jobbet idag blev det filé och potatis (som vi har satt) =) kul att det kommer lite, de var sååååå goda!! Sen bar det av ut i skogen igen för att plocka svamp denna gång med älsklingen och wow vi fann mycket (för oss iaf) som räcker länge i vårt hus!!
....kvällen avslutades hos svärföräldrarna på svampsmörgåsar mums....


Idag har jag varit i Karlstad för att träffa min underbara vän Hanna!! Innan jag åkte dit åkte jag till Brokerud för att dricka lite kaffe med min älskade Pappa....sen bar det av för att se hur min vän bor nuförtiden! Det var en mkt fin och rymlig lägenhet..jätte fint! Sen blev det lite "stan" och shoppa,lunch,shoppa och fika innan vi avslutade vår dag!

Jag shoppa 2 tröjor, 2 par leggings, 1 piké till älskling och en fin hink att ha tvättmedel i och allt var nästan på REA så idag känns shoppingen helt OK ;)

När jag kom hem fick vi besök av Syster,Patrick och Emmelie mkt kul!!

Nu är det mys vid tv innan läggdax för i morgon kommer det hit besök från Sågmon =)
Malin
2009-08-01 @ 22:26:49

Härligt med lite shopping! =) Nu är jag riktigt nyfiken på att se ert nya kök live, de är dags snart tycker jag =)

Fredrika
2009-08-01 @ 22:34:00

Ni är så välkomna så =)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0