Måndag....


Japp då ska man försöka blogga lite mer igen då hihi...har blivit lite dåligt nu på slutet eller vad säger du syster? =)

Under helgen var det som sagt lite fest i Karlstad hos Syster & Patrick...såklart var min älskade Tomas oxå me..=)
Vi såg på fotboll & hockey på canal + och åt pizza och drack ÖL...
Senare skulle vi ju ut och parta lite men insåg när vi kom till staaan att det var ju löning å jäkligt mycke folk inte nog med löning, det var V75 och hockey i Karlstad haha bra helg att gå ut på....NEJ så vi gick hem å såg på film och åt kex och ost...(smaskigt syster, du kan allt du)


Men Patrick det är ju inte påsk än =)
Och FBK vann om du råka missa de....


Mina två älskade Tomas & Syster

   
Ja som sagt det var fest... HAHA

Idag var det dax för 3:dje VFU veckan. Kände mig lite sliten efter helgen men det var helt OK, alla så söta och goa barn piggar ju snart upp en.. =) L,L och K är ju alltid lika goa så man blir ju glad och man känner sig uppskattad när man kommer dit.
Min underbara hanledare L sa till mig idag att;
 "Du är så brun och fin Fredrika, du ser så pigg ut mot bleka mig" 
Tack L det värmde...du ska veta att jag gillar dig starkt även fast du är blek =) man ska va de på VINTERN vettu hihi 

Har även haft min älskade T hemma idag, ner bäddad i sängen med hosta,snuva och feber, stackare tur att jag kom hem å tog hand om dig älskling =)

Jag och Tomas fick fina blommor under veckan av våra små underbart söta grannar Elsa & Klara, som kom med en bukett de plockat!
TACK!!!


Nu ikväll har jag pluggat lite och sett på tv nu blir det TV och några telefonsamtal inför i morgon!

Måste bara lägga in en bild på min fina bil och ett snyggt träd =)


MORA vann ju igår oxå =)

Bilden tagen från; www.morahockey.se

Seee you!

Foto: Fredrika Andersson
Syster
2008-09-30 @ 17:21:51

Äntligen uppdatering! Tack för en mysig och rolig helg!

Zandra
2008-10-01 @ 16:14:15
URL: http://wiendy.blogg.se/

Roligt med lite fest ;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0