Veckan innan jul!

Började veckan med en promenad med svägerskan lika skönt å trevligt som vanligt!!

Hade fixat lite julgodis till fröknarna på Filips förskola!

De va en kall dag men oj så fin med all frost!

På tisdagen körde jag ett styrkepass här hemma, skönt å härligt!
På em hade vi med oss kusin Ellie hem efter förskolan de va väldigt uppskattat!

På onsdagen va vi i kyrkan på julsaga och julmusik!
Somna sittande innan jag ens hann ut med honom❤️
Torsdagen började jag å Elias i Arvika! Elias kosa med moster å jag åkte till tandhygienist för å få rena å fina tänder!
Sen blev de en kaffe i lugnet hos älskade syster ❤️
Sen tog vi oss en tur på stan för att fixa lite när vi ändå är i stan skönt!
Lite tråkigt väder dock REGN de ska ju va kallt å snö men men inget att görs åt!
På kvällen var de adventsfika på Filips förskola så mysigt å så många föräldrar å barn kul!!
Barnen sjöng å de bjöds på glögg å pepparkakor!
Men med tanke på alla andra barn på fotot så lägger jag inte upp nått när barnen sjunger!❤️
Igår hade vi en riktig städdag jag å barnen inte så kul kanske men behövligt! Men vi började med en Nicke Nyfiken film innan vi drog igång de är bra start på julledigheten de!
Sen fick vi en granleverans de är ju perfekt när granen bara kommer sådär TACK snälla pappa för hjälpen! 

Avslutade kvällen med mat såklart idag blev de Kyckling med apelsin och strips å grönsaker!
Ha en bra helg de ska vi ha❤️
Kram Gika❤️












Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0