Kalas,snuva och lite "egentid"!!!

Började veckan med snuva på Elias han är pigg men de rinner lite. 

Vi blev bjudna på tårta hos kusin Noah på eftermiddagen mums va gott Tack å stort Grattis till dig på 1- årsdagen.

Mys med pappa efter jobbet.

På tisdag åkte mercan fin resa till verkstaden :-)

Oxå ett sätt att ha duken på :-)

På onsdag va Tomas ledig så då passa jag på att träffa min Goa Emma å hennes fina mage, tänk att snart är de dax för dem att träffa sin lilla älskling! 

På torsdag blev de äntligen klippning helt fantastiskt va de denna gång....fanns inte kul nånstans innan..som ni kan se :-)

På fredag blev de massa kusinbus i Slobyn, härlig dag som slutade med stor städning när vi kom hem.

Kan brorsan rulla kan jag :-)

Fredags häng innan pappa är hemma å de blir middag.
Thaimat en fredag å ett glas rött underbar start på helgen.

Under lördagen var de äntligen dax att kolla på ny bil åt mig, har typ tänkt de i massa år nu men bättre sent än aldrig. Barnen lämnade i Brokerud och vi drog mot stan för att kika. Kolla alla bilfirmor faktiskt men fann min pärla på Helmia å idag (onsdag) vet ni kommer jag att få hem min bil :-) 
Jag är så lycklig så att tårarna rinner faktiskt, skulle få den på fredag men den va färdig redan idag :-) bilder kommer senare!!!

Sen hämta vi Elias bara då Filip äntligen skulle sova över. Han frågade mamma förra vecka för att tyckte de va så längesen, men då passade de inte då de va kalas så nu passa vi på. Å så skönt han hade de fick så fina bilder på han. 

Så här nöjd va Elias när vi åkte hem ❤️


På söndagen blev de till att städa mercan inför kollen på måndag. Sen tog jag å Elias oss en promenad till Brokerud ca 4 km när vi skulle dit å hämta Filip. De blev grillad korv ute underbart väder.

På sen eftermiddagen kom svärföräldrarna hit en sväng. Sen blev de kvällsmat innan Tomas åkte iväg på uppdrag :-)

Ha en fin vecka de ska vi ha :-)

Kram Gika❤️










mam mom
2016-01-31 @ 21:31:09

Vilken underbar vecka.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0