Vecka 15 hosta ren bil och mys!

Veckan började som den andra slutade med en sjuk liten kille så ingen inskolning tyvärr under mån-onsdag!
Jag å Filip hade lite mamma-Filip tid på måndag då jag va ledig så vi var i Stadsparken å på Sågudden i Arvika å lekte en mycket härlig stund!❤️
Vi avslutade på sjukhuset med lunch med gänget❤️
Sen drog vi till Vikene där jag skulle klippa mig snälla goa Filip va med han!
Kvällen avslutade vi med en familjepromenad i de härliga vädret!
Flera sådana kvällar tack!
Elias ville även denna kväll sova hos mig!

Onsdag spenderade min bil på Adams bilvård den blev super fin å jag är så nöjd!

Filip spenderade sin torsdag med bästa Mostra på Leos lekland de va super nöjda båda två!! Filip hade en super kul dag TACK bästa mostra❤️

Även denna fredag fick jag sluta tidigt (byte med en kollega) så först handla på Ica sen hem å mysa! Men när jag kom hem va killarna kvar på fsk än så jag fick oxå följa med å hämta kul!!
Myskväll!!
Igår lördag skulle jag försöka mig på en promenad efter lite städning!!
Kan säga så här de slutade i tårar höften värker delux å nu är tid hos osteopaten beställd hoppas på bästa resultat igen!

Söndag får va med nästa vecka!!
Kram Gika❤️














Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0