Lite nytt!!

Här kommer en liten uppdatering från oss,ja vi lever men i en bubbla så dagarna bara rullar på! 
Förra helgen var Tomas ute å åt med jobbet å jag å grabbarna va hemma å myste! Kvällen gick bra båda killarna sov innan 20 sen att Elias vakna 10 ggr till är en annan sak =) 
Vi kratta lite löv plocka ihop studsmattan och plocka lite ute!

Söndagen började med att Filip för första gången ska gå på gympa här i Mangskog! Han tyckte de va spännande å kul å att hans kompis Gustav va där var pricken över i =) 

På em var vi hos svärföräldrarna och åt mat!

I måndags började älgjakten,Tomas var med de blev 2 kalvar och en tjur! 

Var även på Bvc i måndags med Elias å hjälp vad han växer nu väger han ca 4600g och är 58cm lång han har växt 3.5 cm på två veckor inte konstigt jag matar å matar!!

I tisdags var vi hos kusinerna under em en mycket trevlig stund!
Tack för fika och lek!
I torsdags kom Tomas hem tidigt från älgjakten vi åkte in för att köpa Ljung å stövlar till Filip! Stövlarna fick dock syster köpa med från Karlstad TACK för de =)

I fredags var Tomas ledig så han å Filip hade en mysdag! Jag tog med mig Elias å åkte till jobbet på besök å sen åkte vi till frisören (tumme upp på den).
I lördags hade vi besök av min Farbror med fru från Mullsjö❤️ Tack för presenten Elias fick! Tomas var å såg på Tottenham hos Linus å jag tog en promenad!

Igår var de dax för gympa igen, lika kul denna gång nu var de Tomas som var med!
Tog oss en liten promenad innan vi drog på kalas för farbror Peter som fyllde år! Tack för tårta å kaffe!

Ha en bra vecka!!
Kram Gika❤️



mam mom
2014-10-20 @ 20:12:05

Vilken härlig vecka!

Mormor M
2014-10-20 @ 21:39:00

Att du hinner så mycket på en vecka själv hinner jag inte ett smack




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0