Måndag-onsdag!

Här kommer en liten sammanfattning!
I måndags var jag å klippte mig och gjorde slingor så somrigt å skönt! 
Tack snälla Helena för hjälpen!
Före

Efter å jag är skit nöjd!!
På kvällen var vi hos svärföräldrarna å träffa Kjell som var på besök med sin fina motorcykel ❤️

I tisdags fick jag hämta Filip tidigare på förskolan då han ev fått vattenkoppor,men tyvärr så har de inte blivit några fler prickar och de prickar han hade var nog bett iaf då de aldrig fylldes med vätska,men vad vet jag nu är dessa snart borta å jag vet inte va de va!! Han är pigg som vanligt förutom lite snuva!


Glass är gott!

Har försökt rensat lite nu innan gräset blommar som värst å jag knappt kan gå ut! Ryggen ömmar men de fick bli så den dagen kunde ju vila sen!

Var hos barnmorskan en sväng i onsdags allt såg bra ut så de är skönt! Tack svärföräldrar för att ni kom å passa Filip så jag kunde åka! 

Kram Gika❤️






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0