Söndag!

Då var de dax igen,en ny vecka har passerat och imorgon blir de en ny!
Veckan har även denna vecka bestått av mycket jobb,bus,lek och besök och förskola såklart! 



Igår fyllde jag år då blev de kalas för släkten! Tack för allt jag fick!!
Av mina älsklingar fick jag ett par solglasögon tack snälla!

Idag har vi varit på Barnmässan i Karlstad mysigt! Shoppade massor kul! Var även å köpte skor till Filip efter =)
Avslutade kvällen med att köpa oss en laptop,äntligen!
Jag fick mig oxå ett par skor..!
Byxor till Filip..!
Älskar denna tröja med apor på!
Jag fann finaste mössan oxå till Filip =)
Han fick en "liten" ballong (hihi)
Filips mormor var på Top Cats igår å kom hem med denna till Filip!

Kram Gika❤️
Theres
2014-03-24 @ 14:56:31
URL: http://mammatillarvid.wordpress.com

Hej världens finaste söndagsbloggare! ;) Vilken fin mössa Filip fått!! :) Saknar er! <3

Svar: Saknar er oxå! ❤️
FREDRIKA

mam mom
2014-03-26 @ 21:36:47

Han har ju inga kläder förut så jag tänkte jag köper en Top Cats åt honom. Han gillar ju musik den grabben. Jippi!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0