Nytt skede i livet!

Har varit hos barnmorskan två gånger denna vecka oxå måndag och torsdag! Blodtrycket håller sig tackvare medicinen så de e skönt! 
I tisdags var jag å klippte mig hos Helena på Hårverkstan i Vikene!!

I onsdags hade jag besök av söta Stina och hennes mamma! Tack för all energi ni gav mig!

I torsdags var jag som sagt hos bm sen följde min älskade syster med mig å handla på Ica tack snälla för hjälpen!!
Du är guld värd!!

Fredagen spenderades vilande innan prinsen kom hem från förskolan!
På kvällen var vi hos grannen min faster Annica å gratta henne då hon fyllde 70 år GRATTIS!!

Igår var vi å gratta svärmor som fyller på måndag! Grattis å tack för mat och fika!

Igår var en stor dag för hela familjen Brunzell....naturligtvis mest för min pappa MEN även för resten av familjen! Pappa sålde sin lastbil och ett nytt kapitel har nu startat!!
Känns konstigt då man är uppvuxen sen 25 år tillbaka att pappa har lastbil!
En spännande tid väntar oss alla!

Kram Gika❤️



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0