Underbart!

Vilken dag jag hade igår med min älskade syster!
Jag fick en packningslista och order om att ta semester den 29/11, det var bara att lyda =)

Vi hamnade såklart i Norge på Son spa och resort! 
Jag är verkligen tacksam och lycklig över att jag har min underbara syster,sen att hon är massör underlättar haha TACK älskade du!! 

De va väldigt vackert och otroligt lugnt å skönt!

Började med en promenad i vackra Son

Redo :)

20 min i Aqua scapen var visst 8 timmar sömn,syster tyckte den va bra för mig :)
Den var super härlig!


Fotmassage av fiskar härlig pirrig känsla!!

Avslappning med underbar utsikt!

Prövar vattenfallet! :)


Tack❤️

Kram Gika❤️

mam mom
2013-11-30 @ 15:27:53

Vilken toppendag!

Syster
2013-11-30 @ 22:18:59

Tack själv!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0