Söndag!

Igår var en alldeles underbar dag som gick i de lugnas tecken var inte helt fel! Började med att jag och Filip tog oss en promenad till Brokerud ca 4 km varmt men skönt! Väl framme vänta kaffe med mamma och mormor mys! Sen tog jag mig en promenad till min barndomsvän Lina där bjöds de på kaffe i solen skönt att bara få sitta och prata bara vi inga barn och inga män ;) Tack för pratstunden!!

På kvällen blev de ett glas vin på soldäcket och hockey semi :)

Idag har jag haft en underbar dag ute med min kära familj! Fixat glasverandan så nu är jag äntligen nöjd :) Baksidan börjar ta form ÄNTLIGEN börjar de se ut som att de bor ett barn här :) Tomas har klippt gräset och fått upp en hylla i köket efter Tomas mormor som vi nu har målat :)

Ikväll blir de toast och hockey final heja SVERIGE :)

Snart ny vecka och nya möjligheter!!

Kram Gika❤

mam mom
2013-05-19 @ 21:09:05

Underbar helg med varmt härligt väder. Kramiz




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0