Fredag/Lördag!

I fredags tog jag lite flex och kom hem till mina älsklingar runt 12 de va skönt! Vi åt lunch och gick en långpromenad i sol,regn och moln =) skönt var de iaf!!
Kvällen tillbringades hemma i soffan (var annars :)) slö som jag är på fredagar (inte bara fredagar dock men) somna tidigt!!

Igår var jag iväg till Karlstad med min vän Theres hon skulle ha lite saker på Ikea så jag hängde på så kul att ses bara vi två! Äta lunch snacka lite skit (och många viktiga saker:))
Alltså en helt underbar dag!

Väl hemma hämta jag Filip och fick kaffe i solen underbart Tack Mor och Far för att ni ställer upp!!
När vi kom hem gick vi till grannarna med en blomma då hon varit lite krasslig sen hem och mysa på glasverandan börjar bli härliga kvällar där nu =)
Jag tyckte jag var pigg där ett tag men ack så fel jag hade hoppas på att dagen med Theres igår ladda mina batterier liite iaf!!

Idag blir de kalas för min älskade Syster som fyllt år!!

Kram Gika❤

Angelica
2013-04-28 @ 13:50:33
URL: http://angelicajonangen.blogg.se

Vi var också på Ikea igår, även brorsan och Annie!! Många "kändisar" :0) Kram kram

mam mom
2013-04-29 @ 20:02:12

Härliga helg!

Theres
2013-05-01 @ 15:00:20
URL: http://mammatillarvid.wordpress.com

Tack för den dagen min fina vän! <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0