Rullar på!

I fredags var det dax för mig att kolla mitt blodtryck hos en sköterska...och då fick morfar rycka in och passa Filip...det gick så bra så!
Efter det så luncha vi med Syster och älskling.
Jag bjöd älskling på lunch eftersom han fyllde år i fredags =)
Vi var på The Oven och åt mkt gott var det!

Sen hem och vila lite efter en mysig dag i stan, när vi kom hem fick Filip pröva att sitta i babysittern för första gången och han tyckte faktiskt det var helt ok, så det var skönt!



Sen somnade vi skönt i mammas knä till daladerbyt =)



I lördags blev det en första tur till stan med familjen, så mysigt!
Filip sov sig egenom nästan hela turen....
Vi avslutade med att få en fika hos svärföräldrarna innan vi åkte vidare hem för att städa!

Vi köpte en mobil till sängen/vaggan, den är rätt populär så det är skönt!



Igår var det kalas för pappan i huset, med smörgåstårta, tårta och presenter!



Så här fin var Filip på kalaset!



Sen blev det mys med kusin Colin...



Idag bara myser vi jag och min prins, sen blir det en promenad i solen!



Ha de skönt!

Kram Gika ♥

Ullis
2012-01-30 @ 22:56:31

Han är ju så söt er lille!!!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0