Veckan!!

....som gått har rullat på och vi har haft många besök!

Vi har promenerat några dagar i det fina vädret som vi haft i veckan..mkt skönt!



I tisdags var jag hos läkaren för att kolla mitt blodtryck som var högt under graviditeten, nu var det mkt bättre så nu ska jag bara ta tablett 1 gång/dag istället för 2 så det känns mkt bra..tillbaka på besök igen om 6 veckor och då i hopp om att slippa tabletterna helt.
På kvällen hade jag mina kära arbetskamrater här på fika, det var mkt trevligt!

I onsdags blev det en mysdag hemma, vi fick besök av Marie & Ellie....
Måste bara visa er ett kort på Ellie...hon är sååå jättelik vår Filip kolla får ni se!!

 
Ellie                                                  Filip

I torsdags fick hela sverige en prinsessa, gud va mysigt..å det klart att mina tårar rann när Daniel berätta det =) Typiskt mig, men åå vad underbart för dem!
Under dagen fick jag besök av Karolina, Ulrika och söta Linnea, tack för besöket och presenterna!!


Karolina och Filip



På kvällen blev det en promenad med Mamma,Mormor i Brokerud så det var FYRA generationer ute och gick =)



Sen blev det fika Kaffe och prinsessmuffins =) då passa Filip på att ligga på soffan =)


I fredags var det fullt hus hela dagen..massa folk!
Började med en fika med Ida och Moa som kom på besök, tack för presenten och fikat (tack Jimmie mkt goda kakor) Sen kom min syster på besök och massa Filip mys!!





Efter det kom min kusin Angelica hit på mys, och efter det kom Anna & Linus hit, tack för presenten och fikat!
På kvällen somna vi skönt både jag och Filip, men en underbar dag med massa goa vänner!!


Angelica och Filip

Igår kväll blev det mat och melodifestivalen hos mina föräldrar, mys!

Idag har vi haft besök av svärföräldrarna, vi tog oss en underbar promenad i det fina vädret, och nu sover Filip skönt ute i vagnen, och vi ser på Englands derby Arsenal- TOTTENHAM hejja Spurs!!

Kram Gika♥
mam
2012-02-26 @ 20:26:48

Vilken härlig vecka med mycket besök det är livet dä. Kram

Angelica
2012-02-26 @ 21:57:50
URL: http://angelicajonangen.blogg.se/

Inte ensamt att vara mammaledig inte, fullt hus! Goding han är er lilla prins! Kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0