Mycket blandat!

I torsdags var vi på föräldraträff, det var kul att träffa andra som ska ha barn i samma veva som vi =)
Nästa träff är den 1/12 kul!

På kvällen grejade älsklingen och svärfar med golvvärmen i barnrummet så nu är det fixat, skönt för varje steg som blir, och i lördags lade de på golvet så nu ska vi snart dra igång med tepetseringen jag och älskling!
Vi älskar tapeten och längtar efter att få sätta upp den å sen kan jag få greja i ordning inredningen längtar!
Liten tjuvkik har ni här;


I fredags åkte jag till mamma & pappa en sväng och bada i deras bubbelbadkar (jag bubbla inte så ni vet) jag njöt av att ligga i värmen bara, för då värkte det inte i mina händer, skönt!
Kvällen avslutades med älgfilé och klyftpotatis med min älskling till Idol :)

Lördag och hockeylördag, de visade Mora och jag satt och hejade, har ju inte gått vidare bra nu några matcher men någongång måste de ju vinna och i lördags blev det en vinst med 8-3, skönt, igår förlorade de men Arvika killen Henrik Olsén gjorde mål alltid kul och i lördagsmatchen var det Arvika sonen Peter Norlander som nätade :)

Annars blev det en mys lördag, var en sväng till mostra & steve och sen gjorde jag en krans till mamma & pappa som de har önskat av mig =)

I söndags satte vi upp julbelysningen ute och Tomas tvätta sin bil och jag greja lite inne...skönt med en plockardag tillsammans!
På eftermiddagen blev det till att fira Mormor som fyller 74 år, där bjöds på tårta & kakor, mumsigt!!



 

Igår måndag blev det ett besök hos barnmorskan igen, och sedan en heldag hos Marie & Colin, innan jag och älskling avslutade dagen hos min älskade syster på fika =)
+ att Tottenham vann och vi såg matchen på tv....hihi

Så här skönt har jag och våra katter nuförtiden =)





Visst är hon söt våran lilla Bella?



Bosse njuter på sitt vis han =)



Njuter just nu av denna tidning och får lite tips =)
Gillar Pernilla mkt, skön människa!



Ha det bäst!
Kraam Gika ♥




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0