Hoppas inte!

Jag har ont hela tiden varje dag!
Jag hoppas inte att jag har drabbas av detta och måste stå ut minst 6 veckor till!!

http://www.1177.se/Varmland/Fakta-och-rad/Sjukdomar/Karpaltunnelsyndrom/


I helgen har vi firat min älskade pappa, och i år var det jag som överaskade och baka en tårta =)
Tårta och tårta men god var den iaf!



I måndags blev det lunch med arbetskamraterna efter BM besök, mkt trevligt!
Efter det ett besök hos svägerskan, då hon skulle komma hit men jag låst mig ute så fick det bli fika hos henne, men nästa gång lovar jag att jag ska ha nyckeln =)
På kvällen var vi hos svärfar och gratta honom på farsdag...


Igår var det så fint väder så då blev det en promenad med Faster...





Visst är det underbart fint vid vattnet??

Idag ska jag försöka mig på att plocka och städa lite orkar inte bara sitta och ha ont....!

Kram Gika ♥




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0