Bilder!!

Dagarna går!

Kommer lite bilder på vad som hänt i helgen!!


Bosse är lite fundersam om va detta är.....


Fondväggen i barnrummet....


Katterna stryker här hemma hos oss ;)

 
Liiite måste vi få va med och tapetsera!


Gravid och galen....
=)


Tapeterna är nu upp och det blev KANON bra!!!

Adventfix blev det i fredags så nu är alla stjärnor & stakar upp + gardiner, bilder kommer senare!!
Nu ska jag ta hand om mig och magen och njuta!!

Sänder min goa vän Anna en tanke och massa kramar...jag finns här för dig!!
(och jag vet att du vet det)..

Kram Gika ♥

Ida
2011-11-30 @ 20:37:28

Åh, vad fint det blev!! det kan ju aldrig bli för mycket grönt ;)

mam
2011-11-30 @ 21:42:01

Vill ha sådana glasögon jag med. hi hi

Angelica
2011-12-01 @ 00:33:36
URL: http://angelicajonangen.blogg.se/

Blev jättefint! Då är det bara att invänta den lilla! Kram

Gika
2011-12-01 @ 08:57:22

Tack så mkt! Japp nu väntar vi :)

Det finns fler glasögon mamma hihi, å Ida du kommer älska färgen live =)

Siri
2011-12-02 @ 21:33:37

Men shit vilken härlig färg på tapet!! Förstår att ni är nöjda! :) tack för blomman och sällskapet igår, himla kul att träffa er igen och klämma på den mysiga magen.. :) <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0