Tiden går fort!

Vilken vecka, den var den bästa på länge!

Började måndagen med mat & fika i Brokerud efter jobbet!



I tisdags var jag ledig, tog mig en semesterdag..välförtjänt!
Dagen spenderades hos syster i stan, fika, lunch och massa syskonprat & kärlek, TACK för en underbar dag!

 Systers fika..

 Min fika!

I onsdags var det en vanlig jobbardag med allt va det innehåller......lika så torsdag & fredag!

Igår jobbade min kära Tomas så då var jag en heldag hos mina älskade föräldrar...och vi njöt i solen innan jag & mamma gick en promenad hem till oss igen!





Efter åskan i tisdags såg himlen ut så här eller skogen hade gått in i dimman =)



Bella & Bosse kollar in åskan!




Nu ska vi snart iväg och gratta Svärfar som i fredags fyllde 65 år!

Kram på er!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0