Veckan + lite ego....

I tisdags var det min dag Gika fyllde år =) hur många år?! nej det får ni gissa haha...



Älskling gratta mig med sång och paket på sängen...Tack älskling för presenten!


Nu ska jag oxå försöka träna ;)

Sen blev det fika på jobbet, hade med mig muffins som jag bakat!

Igår efter jobbet fick jag för mig att tvätta bilen när jag kom hem, gud va gött känns skönt att det blev gjort, sen målade jag det sista i hallen innan syster kom med fika...morotskaka...mums!
Det blev en riktig mysig kväll med systerkos.....






I helgen händer mkt...resten får ni veta en annan dag =)

Föresten vi har fått en insjö nedanför oss så nu har vi sjöläge/sjötomt (haha)



Ha en bra och go helg det ska jag ha!

Kram Gika ♥
Karolina
2011-03-26 @ 13:02:25

Fin du är i håret <3 kram

angel
2011-03-28 @ 21:05:09
URL: http://angelslivochleverne.blogspot.com

Hejje.. Inte vrit runt på mina vänners bloggar och läst på länge. massa grattis i efterskott.. Lät som du hade en skön dag:) kramar från Lidköping




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0