Rullar på!

Oj vad tiden går....jag varken hinner eller orkar blogga längre. (ska försöka bättra mig jag lovar)

Ja vad har hänt då....nja inte så mkt kanske...eller jo en del faktiskt...

Har haft svärmor & svärfar här på hjälp....svärfar har hjälpt Tomas i musikrummet så nu är det snart dax för invigning =) å svärmor har hjälpt mig massor i trädgården...orkar ju inte så mkt själv nu tyvärr pga av allergin så stort TACK till er båda!

Jag och älskade syster har varit på shopping i Charlottenberg..ur mysigt!
Förövrigt shoppa jag ett par leggins (haha)



I helgen var det party dax hos syster för att sedan få se efterlängtade JAY Smith =)





Sen på söndagen blev det en Ikea tur för att införskaffa lite möbler till musikrummet...

Igår var vi på räkfrossa med Marie & Peter super mysigt och gott..

Idag efter jobbet åkte jag för att mys och fika med goa Elin och hennes lille Arvid, tack för en underbar em.


Arvid & hans traktor....


Ganska fint så här runt 6.00 på morgonen (ibland)



Just nu sitter jag på glasverandan men jordgubbar och bloggar...underbart!



Kram Gika ♥

Madde
2011-06-16 @ 22:04:19
URL: http://madelenericketzie.blogg.se/

Allt lät hur mysigt som heeelst :) kraam

Elin
2011-06-17 @ 12:37:34

Tack själv gumman!!Så kul att du kom igår!Trevlig helg!!Kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0