21 juni!

Dax att blogga igen då!

I helgen har vi firat Arvika stad som fyllde 100 år i helgen, det var ett riktigt trevligt kalas som var mkt bra ordnat!
På fredagen trotsade vi regnet och drog och kolla på De Van och Broken Door, båda var mkt bra och jag ångrar inte en sekund att vi åkte in,för det var ju ett stort tält över torget så det var ju bara att njuta!


Broken Door...

På lördagen jobbade min prins så jag drog med Mor, Far & Syster på stan en sväng mkt mysigt. Vi fika med arvikabakelsen och bara hade det skönt dock skulle syster börja jobba kl 12 men vi fick en stund att bara njuta tillsammans!

På kvällen tog vi oss en rundtur med bilen älskar dessa stunder med min man, bara vi och vi kan njuta av varandra!










Söndagen innebar städning, tvättning, mat i Brokerud och mys..UNDERBART!

Här kommer lite bilder på våra bebisar!


Bella klättrar i stege!


Bosse läser tidning!


Sen ska Mostra & hennes gubbe grattas idag på deras BRÖLLOPSDAG!!!
26 år om jag minns rätt?



Ha nu en trevlig vecka!

Kram Gika ♥

Mostra
2011-06-22 @ 13:42:37

Tack tack !!!!!!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0