Jobbat/SEMESTER

Börja förra veckan med att jobba på sommarförskola..jag tyckte att det gick helt ok och alla var super goa!

Veckan rulla på och den BÄSTA dagen på hela året kom FREDAG kväll så skönt å veta att jag kommer att vara ledig i hela FYRA veckor, å så jag har längtat till att bara få vara!

I lördags var Tomas ute med Dan, och jag var hos min underbara syster & såg på film och myste, hur skönt som helst!!



I söndags blev de till att gå upp då elektrikern kom......var en sväng hos fam Skärskog alltid lika mysigt!
Kvällen avslutades med mat hos svärföräldrarna och en film.....

Igår drog jag och mamma till karlstad och Ikea..super mysigt..shoppa en hylla till nya rummet och ett överkast och massa småsaker =) som vanligt!



Avsluta kvällen med Hallon..mums!



Idag har jag haft dessa TRE söta barn hos mig och deras mammor såklart, det var super kul hoppas vi kan ses snart igen..!


Arvid är dock 2 år nu och betydligt äldre =)


Alva & Elvin

Nu ska jag bara ta det lungt..ha de!

Kram Gika ♥



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0