Veckan!

Här kommer lite bilder ifrån veckan som gått!

Måndag;
Började veckan med att åka till tandläkaren & dra ut en visdomstand......allt gick jättebra så det är skönt.
Men varför har/får man dessa tänder?!

Dagen avslutades med möte på jobbet!

Tisdag;
Träffa goa Svägerskan efter jobbet, var på stan å kolla saker inför hennes bröllop =)
Kul att jag får vara delaktig...det är så kul!

Onsdag;
Jobba över lite...sen till syster på mat, bokrea, mys, fika och massage...en helt underbar kväll...TACK älskade du!




En mysig godisskål på jobbet...stenar! Men mums va goda...

Torsdag;


Dåligt kort men det är jag & Bosse som myser =)

Fredag;



ÄNTLIGEN en nytvättade bil...från vit till BLÅ igen..känns bra!


Kusin Angelica har fyllt 25 år och bjöd på kaffe och mkt goda kakor...TACK!


Fina Födelsedagsbarnet!


Min Mamma myser med Angelica & Jimmys två katter!

Lördag;
Idag ska jag iväg på namngivningskalas! Det är lilla Alva som ska få sitt namn offeciellt ;)
Ska bli mkt kul att få träffa Tilda igen....

Ikväll blir det HOCKEY på tv...längtar!

Leksand-MORA på uterink väntar...ångrar lite att vi inte åkte men men!
Tyvärr har Mora haft en tuff vecka...men man måste ju alltid hoppas......och TRO, att de vinner!



Ha en bra helg!!

Kram Gika ♥
Angelica
2011-02-26 @ 12:37:29
URL: http://angelicajonangen.blogg.se/

Tack så mycketska ni ha! Det var mysigt! Kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0