Helgen....

Renovering, mys & fika har vi haft/gjort i helgen!!

Fredags kväll var Carl här och hjälpte Tomas att lägga golvvärme i golvet i hallen så nu händer det grejer!
Tack Carl!!
Själv hade jag en myskväll framför tv med vin och snax...





Under lördagen var vi in till stan för att kolla färg, tapeter m.m så nu har vi bestämt oss, ska bara iväg och köpa lite under veckan....skönt att vi nu är igång...senare när vi kom hem spackla vi och sen kom Pappa, Mamma & Farbror Roy & Ewa på besök och fika mysigt!




Lite spackel mys



Lördagsmys med katterna...




Bosse sover numera i en hink då & då...bekvämt?
Kanske!



Bella & Tomas myser


Är hon söt eller är hon söt?
Bella!


Bosse & Jag

Igår var vi hos Svärföräldrarna på mat då kom Colin dit på besök en sväng....




Idag har jag varit ledig.. :(
Har nämligen varit & dragit ut en visdomstand....det gick bra!

Snart ska jag iväg till jobbet en sväng på möte!

Trevlig vecka på er alla!!

Kram Gika ♥

Angelica
2011-02-22 @ 11:58:26
URL: http://angelicajonangen.blogg.se/

Hinksovning ser ju riktigt bekvämt ut ;0) Kanske man skulle pröva! Hon är söt lilla Bella! Ha en bra vecka du också och krya på hålet i munnen. Kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0