Ja det rullar på.....

Tiden går rätt fort och snart är det dax för vår första "höst" resa =)
Till helgen drar vi skönt..MORA kommer vi att landa i!!


I veckan har det hänt mkt fast det kommer jag inte skriva om, ni som vet vet!

I onsdags hade jag besök av min underbara MAMMA vi fikade och bara myste, Tack för att du kom!


Fika..mums!


Katt mys med "mormor" =)

I torsdags var vi och gratta Peter som fyllt år i veckan, där bjöds på mkt god smörgåstårta och tårta och kakor tack för att vi fick komma =)


Hela gänget....

 
Colin busa med Farbror....


....och myste....

Igår efter jobbet drog jag och mamma på tjejkväll i Charlottenberg det var mysigt, köpte mig ett par nya vinterskor att ha i jobbet....och en tröja, så nu kan vintern komma =)

Idag jobbar min älskling så jag har varit i Brokerud och fått på vinterdäck....och det är nog första gången på länge som jag inte satte på däcken...TACK PAPPA för hjälpen....du är guld värld!


Min goa pappa....

När jag kom hem tog jag bort alla döda & frusna blommor ute, skönt nu kan verkligen vintern komma....!

Nu är kaminen på och jag ser fram emot en mysig kväll med min PRINS....!!

Ha en underbar helg alla!

//Fredrika ♥
Angelica
2010-10-23 @ 14:48:25
URL: http://angelicajonangen.blogg.se/

Mysigt med mor och dotter fika :0) Det är härligt att ha en sån bra relation med sina föräldrar. Kram

Malin
2010-10-24 @ 19:15:36

Åh vad jag ser framemot att träffas imorrn, längtar!! =)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0