Kalas!

Var på fest igår...å det var jättekul..var hemma 4 i morse =)
Grattis Mangskogs trillingar som fyller 25 år den 3/12....!

Just nu ligger jag i soffan under en filt & kan inte prata + att jag nyser & hostar (lite) så det bådar ju gott!

Ska försöka blogga lite mer imorgon...nu ska här vilas & dricka varmt, för jag tänker iaf INTE bli sjuk nu!


KRAM Gika ♥

Angelica
2010-11-28 @ 19:32:58
URL: http://angelicajonangen.blogg.se/

Nej det är inte skoj. Har varit det under veckan och har inte haft någon ork alls. Helt slö! Så det har vilats och kurerats. :0)

mam
2010-11-28 @ 21:12:39

Krya på dej. Vet va detta h-e betyder host host feber fy f-n. Nu är inte mamma pigg.

Mostra
2010-11-29 @ 16:47:09

Nu tror ja att syster min va lite på sur sidan. Hahahaha. Krya på er båda två. Kramiz




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0