BRÖLLOP, 3-ÅRS KALAS & MORSDAG

Ja som sagt i helgen har det hänt en del, men bara roliga saker såklart! ;)

Lördagen var fullspäckad...BRÖLLOP hela dagen och det var helt fantastiskt!!!
Det var min underbara vän Lina som fick sin Patric, Tack för att vi fick vara med er på denna stora dag!!

  
Näbbar, brudpar & tärnor/bestman


Fina brudparet


Deras underbara och söta barn


VI :)


Min underbara vän!

På söndag var det såklart lite segt ;) med allrätt efter ett mkt roligt kalas!

Sen bar det iväg till Sågmon på 3-årskalas hos sötisen MOA!
Pappa Jimmie hade bakat så mkt gott så vi fika & lekte såklart... ;)


Moa i klänningen hon fick av oss!

Sen till svärmor med en blomma på morsdag!
Sen vidare till min mamma, där blev det thaimat (såklart) och kaffe..


Dukningen...ute sååå skönt!


Jag & min fina mamma

//Fredrika♥

Ida
2010-05-31 @ 21:31:45

så fint brudpar! o fin du var i lila!! tack för sist=)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0