Helg!

Tiden rullar på och nu har det varit OS, så blogg tiden har inte riktigt funnits....
Ska försöka bättra mig på den fronten :)

Ja vad har hänt då inget speciellt bara OS det kanske är därför jag inte har bloggat (hihi)
I fredags var jag hos en arbetskompis och kolla på deras fina Älvsbyhus, å gud va fint det var kul Ulliz att jag fick kika :) på kvällen var vi hemma och såg på skidskytte stafett mkt kul...(jag älskar denna sport), å vad bra han är Ole Einar Björndalen :)


Kolla va vi hade för besök igår för första gången på de år vi bott här :)

Igår hände det mkt ;) först hade vi en snickare här för att kolla på det vi ska bygga ut är det tänkt iaf. Han skulle räkna på det så vi får väl se var det stannar i pris, men jag tror vi får försöka iaf...sen åkte vi in till stan och där köpte vi en soffa på EM som vi länge har kollat på, och nu blev det äntligen av så snart har vi en ny :) Kolla in och säg vad ni tycker vettja!
Sen kolla vi på ny bil men vi bara KOLLA så lugn nu alla vi ska bara kika ;)
Sen var det mat hos svärföräldrarna mumsigt! S
en blev det en mys kväll med OS och Melodifestivalen och de låtar som gick till Globen tyckte jag var så bra hoppas på Anna och Peter i finalen!!!

Har just bakat sockerkaka för snart får vi fika besök från Sälboda, Anna-Karin & Holger kommer på besök :)


Ha en bra helg!

Ida
2010-02-28 @ 14:44:38

Jättesnygg soffa! sån skulle jag gärna ha själv=)

Fredrika
2010-02-28 @ 15:27:49

Tack :)

Ewa
2010-02-28 @ 19:22:37
URL: http://ww.ladolcevita-ewa.blogspot.com

Den soffan såg inte fel ut. Gött om plats att sträcka ut sej i




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0