Veckan som gått

I onsdags blev vi bjudna på mat på Royal av min mor & far, tack så mkt det var gott :)

I torsdags fyllde min vän LINA år Grattis på dig vännen min!

I lördags fick jag besök av Ida & Moa, vi fika och hade det mysigt.


Söta Moa & nallen såklart!

 Tomas var på tripp till Sunne han ;)
 På eftermiddagen kom Mormor & Mamma hit, då blev det en kopp te och kaffe, tack för att ni kom!
Sen på kvällen kom min Mamma hit och vi såg på Körslaget (Heja Orsa) och sen spela vi wii, mamma fick pröva Gituar Hero, sen blev det några omgångar bowling :)


Mamma djupt koncentrerad :)

Söndag och min älskade lillasyster fyller år GRATTIS syster!



Men min söndag spendera jag i bilen det blev ca  85 mil, tog en tur till Halmstad, det är mysigt det en söndag (haha), men vad gör jag inte för min syster & svåger ;)


Äntligen snart hemma bruna & fina ;)

Kom hem igen vid 20,00 å blev det dusch och sen lite mys i soffan innan jag somna :)
Tomas var iväg och jobba en sväng han.

Sen hörni så har ju TOTTENHAM vunnit TVÅ mkt viktiga matcher i veckan oxå :)
Så jäkla skönt!!!

Nu ska jag njuta lite till hockeyn (och en HV 71 vinst hoppas jag) innan jag kryper till kojs!

Ha en bra vecka.....♥




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0