Helgen som varit!

Förra veckan rulla på som vanligt...med ett besök i Ränkesed hos Malin & barnen! ( å Erik såklart ;)

Under helgen har vi njutit......
Lördagen bestod av mys med syster yster på stan..det var ju käckt för det var ju "Göbb" dag (haha), men mysigt hade vi det iallafall ;) Tack syster!

På kvällen var det dax för Pappa´s goda Thaimat....och sen mkt syskonmys (älskar det).

Söndagen bestod i mkt Kärlek till min älskade MAN, och ett besök hos svärföräldrarna... 

Här kommer lite bilder iaf...


Jag & Syster planterade lite i lördags....


Våra fina tulpaner...


Blåsippor




Present till Faster´s & Farbror´s lilla älskling!!

Å här kommer lite bilder från dagens promenad på rasten!

 



Efter jobbet idag träffa jag min vän Caroline..vi var & fika o ch prata massa strunt :)




TORSDAG kan min underbara LILLASYSTER titulera sig för HÄLSOTERAPEUTE!!
Tänk va tiden går fort & va duktig du är, jag är en mkt STOLT syster!!



Nu ska jag ta plats framför TV, nöjd eftersom jag har städat & tvättat OCH bloggat!
;)

Ha det så skönt!

//Fredrika♥

Ewa
2010-04-27 @ 17:54:43
URL: http://ww.ladolcevita-ewa.blogspot.com

Fina bilder. Kul o va på göbbdag förstår jag Hahaha!

Mys på du. Kram

mam
2010-04-27 @ 20:17:00

O herregud va mycket vårblommor du har på andra sidan sjön. Vi har en snöhög kvar än vi. Men våren kommer på Brokerud också men lite senare.

Syster
2010-04-28 @ 20:54:00

Tack för att du finns! Du är värdefull!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0