Kalas,Pyssel m.m

Igår var vi några från studietiden som träffades hemma hos mig. Det var mkt trevligt att få se alla efter 1 år, höra vad d gjorde och hur de mår nu. Mkt kul att vi blev så många som kunde komma!!

  
Angelica,Catrin & Maria                     Bettan & Ida                     Emma & Catrin



Och Jag =)

Anna & Martina var oxå här men fastnade inte på kort denna kväll!! =)

Idag tog vi det väldigt lungt på morgonen eller JAG iaf :) var inte dålig eller så men det var så skönt att bara vara och inte behöva tänka på klockan.......
Sen gick vi ut för att plocka lite enris, jag har nämligen lovat mor & far att jag ska göra en krans till dem att ha på sin dörr...så här blev den, hoppas de blir nöjda!




Här kommer lite bilder från vårt hus i advenstskrud :)

   

Nu ska jag se på fotboll med min älskling....å det är såklart Engelska ligan.....

Ikväll ska vi till Brokerud och käka julbord..mums va gott!!!




mam
2009-11-28 @ 16:36:21

Oj ni har ju adventsfint va härligt. Va kul att se dina klasskompisar. Vilket härligt gäng på fredagskväll.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0