VECKAN SOM GÅTT

Oj vad tiden gått, en vecka redan.....men idag var det fantastiskt skönt att det var FREDAG....
Har nog vilat så mycket senaste veckan så jag är trött =)


Jag har klippt mig i veckan oxå, skönt nu är man korthårig igen ;)


I onsdags var jag och mamma på Sunne spa och myste, jag fick det i present av min underbara familj när jag tog min lärarexamen...TACK, det var helt underbart!



Igår målade älskling golvlist och jag gjorde en rabarberpaj som vi myste med. Hade nämligen varit på massage/akupunkt tur så jag var mör i kroppen.....skönt att bara få vara en stund!

Idag har jag varit & köpt mer färg, ifall det tar slut under helgen... ;)
Sen var jag och mamma och köpte blommor som jag ska plantera imorgon....vi var på Gylterudsviken  här i mangskog, där finns mycket och många fina blommor..

Sen var jag i Fjäll och gratta min svägerska som tar examen idag..GRATTIS Marie!!!

Imorgon blir det fest hos Anna-Karin & Micael i Sälboda, dit kommer även Caroline & Pär så det ska bli jättekul!!!!

Syster
2009-05-30 @ 09:23:08

Va härligt ni haft! Ses sen syster!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0