ONSDAG

Dagarna bara rullar på och jag hinner inte riktigt med....
Har jobbat idag oxå...ska jobba även onsdagar nu på Lyan några veckor framöver på småbarns avdelning, så idag har jag kosat med småbarn :) UNDERBART!!

Snart helg då igen, då blir det till att kolla kakel,golv och färg till köket som snart ska rivas ut.
Snickaren som ska hjälpa oss var hos oss för några veckor sen å kolla läget, han skulle komma i mitten på april eller början på maj, igår ringde han å fråga om han kunde komma till veckan....VA..ojojoj...men vi har inga fönster/dörrar än så tyvärr gick inte de =(
Men snart så närmar det sig...spännande!
Så om några veckor är de som vill välkomna hit för att RIVA kök hihi =)

Fann ett kort i min fasters kamera....min kusin A och hennes J bygger hus..kolla va fint de blir;


TACK Erik för att du tog hand om sotaren idag.... =)



Nu blir det spikmattan......




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0