LÖRDAG!

Idag har vi varit i Arvika och kollat på kakel och golv till köket.
Vi fann ett fint  golv i EK som vi nog troligen har bestämt oss för...sen är det d där med kakel, när man har liksom bestämt vad man vill ha, så är det svårt att hitta nått som stämmer in med va man tänkt...men det kommer nog....!

Sen åkte vi å hämta vår nya tv och hemmabio som v i köpt....den funkar sååå bra så! =)
Tack Andreas som hjälpt oss att hitta denna fina, nu är det er tur då! ;) 

Under kvällen har det blivit massa olika saker på schemat, hockey,sova,laga mat, installera tv,sova, robinson och nu fotboll...mest TV som gäller idag undra varför?! hihi

Min älskling ligger här bredvid i feber, det är så synd om han, så min uppgift idag är att ta hand om honom =)
själv mår jag sådär så det fattas ju att jag blir dålig oxå...!
Imorgon ska jag å mamma på konsert i sporthallen, det är en hyllnings konsert till Ted Gärdestad så jag tror det kommer att bli bra!

Nu ska jag se på fotboll...HEJA SVERIGE vore kul om de vann..Henke är ju med =)

TREVLIG KVÄLL!!!
MATILDA
2009-03-29 @ 17:30:02
URL: http://matildasodergren.blogg.se/

Ojoj, inte är det fotboll jag läser! (gillar inte sporten xD)



btw, jättefin blogg, och jättesnygg header! :D

MATILDA
2009-03-30 @ 17:00:28
URL: http://matildasodergren.blogg.se/

Det var så lite!=) å tack! Nej inte sport i allmänhet, men hockey ;D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0