KALAS

Gårdagen började med att jag gick ut och måla det sista av den gula färgen, solen sken ju och då får man verkligen passa på =)

Sen slappa jag och läste bok!
Jag har börjat i en ny bok nu under sommaren Sjöjungfrun- Camilla Läckberg, den tror jag kommer att bli bra (har inte kommit så långt än men).....

Sen kom Kjell och Birgitta och hämta mig och vi for upp till Fjäll för att fira COLIN som fyller ett år idag!
Där var det mycket folk och han hade fått massor av paket!!
Det bjöds på smörgåstårta och massa sötsaker som kakor,bullar och tårta!!

Av mig och Tomas fick han detta;

En gungälg                                                         

 
En bok som jag gjort med foton i


Det är gott med egen tårta =)

Nu ska jag nog försöka göra nått....plocka svamp kanske..??!!
Ida
2009-07-29 @ 18:36:32

Härligt med tårta verkar det som!! ;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0