Vad fort allt går......

Jaha då har det gått en vecka till då....
Nu har jag jobbar TVÅ och en halv vecka redan och storm trivs på jobbet, alla barn,föräldrar och personal är underbara... =)

Igår var jag äntligen och hälsa på de underbara goa människorna på nya förskolan i Arvika.
ROSENGÅRDEN......jag kommer att sakna att inte vara hos er på KNYTTET på vfu, men jag hoppas jag får komma och jobba hos er nåndag i veckan....=)
TACK underbara LENA J  för att du har tagit hand om mig under min utbildning!

Idag har jag oxå varit i Gunnarskog, som sagt jag får aldrig nog (hihi)
Nej då idag har jag varit på Me&I party hos min arbetskamrat Lotta, det var trevligt.
Klart man kan undra vad jag gjorde där när det bara är en massa barnkläder....
Men nu är det ju så att jag har faktiskt barn RUNT mig som jag älskar över allt annat på jorden, så jag tänkte nått kan man ju köpa till dem......
Å som sagt lite köpte jag....är kommer bilder....



Köpte några trosor till mig & kalsonger till min man....
hihi med sköldpaddor på haha


Kan ju inte avslöja en present till lillprinsen....
Men så här ser endel av bodyn ut!!!
GISSA VAD SOM FINNS PÅ????

Under veckan satt jag å byggde lite med några barn och här är lite av resultatet;

   



Nu blir det en SINGHA och massa MYS....hihi



TREVLIG HELG.....



 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0