VECKAN SOM GÅTT!

Ja det har ju som sagt varit sportlov för alla barn denna vecka....men på förskolan kör vi på, fast vi har haft mycket mindre med barn denna vecka så vi har hittat på mycket kul..här kommer lite på vad vi gjort hitills..

MÅNDAG;
Då hade vi skridskor på schemat =) Å jag som inte stått på ett par sen 1998
tyckte att det var mycket kul =) Även barnen gilla det starkt.. hihi


TISDAG;
Idag var vi på utflykt till Tvare..mysigt!





TORSDAG;
Idag hade vi semlor på schemat....vi hade köpt släta bullar som vi sedan gjorde i ordning med barnen.

FREDAG;
Är det dax för mys...typ disco eller film med popcorn mys mys =)


Idag har jag å mamma varit på Hemma i Arvika å kikat på det kök som jag å Tomas har beställt idag...ska bli så kul!!! NÄR DET ÄR KLART vill säga (hihi) Sen blev det en fika på stan med mamma mys pys....

Här är köket vi beställt;

http://www.crown.se/default.asp?3 Sök sedan på Viktoria...

Ikväll blev det denna goda mat;
 Pasta med köttfärsås och ostsås!
Recept på www.milko.se

Dessa fina bilder kunde jag ta i morse innan jobbet;






Mysigt va??
Zandra
2009-02-27 @ 09:44:27
URL: http://wiendy.blogg.se/

Åh vilket fint kök! Roligt att göra om lite :)

Mangen
2009-02-27 @ 23:49:11

Vad gjorde du på onsdagen?




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0