JULEN 2009

Mmmm lite sur är jag ju eller mkt....man smittar inte någon med magsjuka på JULEN...hur tänker man då!?

Nej nu till det trevliga som varit innan....
Det började i onsdags med uppesittarkväll här hos oss på Enbacken...vi åt skinksmörgås & spelade bingo några av oss vann andra inte :)
Inte nog med det vi drack champange oxå..undra på det ni??!! :)


Glögg mingel...!


Syster vaxa mina ben med sina ny inköpta grejer..

På självaste julafton var det runt i stugorna som gällde, först en sväng till mina underbara morföräldrar...där träffa vi även min moster m gubbe som vi fick önska god jul :)


Tomas,Morfar,Mormor & Jag

 
Mostra & Steve                               Mimmi

Sen hem och packa ihop det sista inför en jul i Fjäll och i Brokerud....mat skulle fixas,packning inför bad och övernattning och såklart JULKLAPPARNA!!

Tänk vi hade varit snälla i år oxå..tomten kom med paket.....!!
Vi fick mysa med Colin och bara vara....

 


Colin fick en städ vagn...!!

Sen bar det iväg till mina föräldrar på julfirande..vi åt god mat och sen vet ni så bada vi i en badtunna som vi hyrt, det var mkt kul och sååå mysigt!



 


Jo det är snart jag rullade mig i snön....
;)

På juldagen var min goa syster här på en film kväll vi såg Narnia-häxan & lejonet...den är så bra!
Sen när hon skulle åka hade det typ kommit minst 20 cm snö så det var bara att skotta fram bilen... :)
Sen sluta det inte snöa precis utan det kom mkt mer så igår fick Tomas skotta fram oss så att vi kunde gå ut överhuvudtaget!!!
Mysigt men nu räcker det faktiskt!
Några snöbilder från idag...







 


Själv låg jag inne i soffan hela dagen igår och mådde jätte dåligt!
Jag tycker som sagt att har man magsjuka/spysjuka runt jul då är man INTE bland folk så är det bara..det är inte snällt!!!
Så tänk på det...!
Jag är inte på mitt bästa humör just nu..när så många är smittade runt mig..TÄNK ER FÖR!!!!
för allas skull!

Ha en god fortsättning på er där ute!!!

Malin
2009-12-27 @ 16:09:51
URL: http://lillaskruttan.blogspot.com

Nää, de bröt ut?? Fy faan =( Det finns ju klart bättre sätt att fira jul på.... Hojta till när du frisknat till så sätter jag på kaffet =) Kramis!!

Kristina
2009-12-28 @ 12:45:19

Yack för en riktigt "god jul" med er! Ses snart på tåget!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0