Lördagkväll/Söndag!!

Lördagen vilken dag, helt underbart.....
Började dagen med lite god frukost & sen börja Tomas slipa vår vrå och jag gjorde som sagt ett grattiskort till svärmor! Sen kom Syster & Patrick hit en sväng och vi såg på fotboll TOTTENHAM såklart..oh de vann :) GÖTT!!

Sen bar det av till grannarna för att gratta faster Annica som fyller 65 år..hon bjöd på massa godsaker.....

Sen gick jag,syster oh Tomas till oss och tog oss en öl eller två innan det bar iväg in på brygga för att se på DUBLIN FAIR årets höjdpunkt, de är sååå bra!!

 





Idag söndag har vi eller jag bara slappat, har läst ur min braiga bok och myst i nattlinne hela dagen, sen åkte vi till Furtan och gratta Svärmor Ulla som på tisdag fyller år.....



Idag har jag som sagt slappat med denna bok.....kunde inte sluta förän den verkligen va slut..så nu får jag ta nästa bok som Mari skrivit......


Ikväll har vi äntligen sett denna film, den var helt underbart bra!!!



Nu blir det lite Persbrant som är med i en film på tv4....
Sen kvällen för imorgon är jag ledig & då ska jag busa & mysa med lilla Colin
=) =) =)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0