TORSDAG

Vilken härlig dag med en underbar kväll!

Idag har vi gjort vitsippor,blåsippor och tussilago på jobbet, dessa gjorde vi i papper!
De blev så fina så, jag gjorde bara vitsippan och blåsippan för barnen ville göra jättemycket och tyckte att det var roligt, så det blev inga tussilago mallar kvar till mig ;)


Efter jobbet åkte jag och mamma till Colorama för att lämna tillbaka kaklet och kika på tapeter IGEN!
Vi fann en som var skit fin, jag tror att det blir den om vi inte ångrar oss igen =)
Sen körde jag hem mor å då hade min far grillat god mat så jag stannande och åt, grillat!
Smarrigt!!!

Sen blev det en underbar promenad på ca 1,5 timme med mamma & pappa, vi gick å myste i skogen och hade det som förr i tiden när jag var liten, det var bara min älskade lillasyster som saknades, annars var det mysigt!
Du får hänga på nästa gång syster!?
Fann så ycket blåsippor på vårt "gamla" ställe där vi var förr när vi var små, så igår var det lite nostalgi att gå där i skogen och bara kika på alla blåsippor som var i full blomm =)






Idag fyller min arbetskamrat VERONICA år så vi blev bjudna på en jättegod kaka som hon gjort, smaskigt en fredag!


Nu ska jag ta mig en promenad till Mostra m.gubbe och elda lite ris och grilla korv, medans älskling och svärfar sätter upp det nya taket i köket =) tur att det är någon som är duktig iaf (hihi)


SOM SAGT RENOVERING PÅGÅR HÄR HEMMA....LITE BILDER OM HUR DET SÅG UT INNAN VI REV KOMMER HÄR!
 

EFTER KORT KOMMER SENARE (mycket senare) =)
mamzen
2009-04-26 @ 00:18:38

den turen var mysig

Ida
2009-04-26 @ 20:00:04

Uh detta fina golvet kommer ni allt o sakna!! ;) kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0