Allt möjligt!

Denna vecka har vi börjat med köket =)
Snickaren, elektriker och rörmockare är här å grejar, nu ska det gips på väggarna och sen kan köket gärna komma, så är det allt snart klart ;) hihi, kanske inte snart men man måste ju hålla humöret uppe!

Igår hade jag min pappas fyrhjuling till jobbet det var en upplevelse i sig, men vad ska man göra utan bil "man tager va man haver" eller? Det var faktiskt OK skulle kunna tänka mig fler dagar om det kniper sig!


Var ute och gick på min rast igår, såg några träd som snart blommar härligt nu går det åt rätt håll =)


Idag har vi tagit oss en promenad på jobbet med våra underbara barn. Vi gick till Skramle en liten fin stig i skogen, mysigt å härligt där barnen kan röra sig fritt utan massa NEJ, skönt!






  

Idag när jag kom hem från jobb och möte, så var et full fart här hemma....
Fult ös i köket och svärmor har krattat ute åt oss TACK!
När svärmor åkt hem skulle jag gå in och blogga tänkte jag, men det var ju kört..strömmen var ur och det var svart..så jag tog mig en promenad i stället kl 21.....jaja vad gör man inte för att slippa lite damm i halsen en stund =)

ha d gött!!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0