Universitetet....

Vaknade till detta väder på onsdag;

Hade kanske inte trott att de skulle va snö ute direkt......tur man har vinterdäck då....


Japp nu har man varit på universitetet två dar, på den näst sista kusrsens avslut....
VA redan slut, var tog de veckorna vägen å VA ska jag börja med mitt examensarbete till veckan...
ojojoj

Tyvärr fick jag inte skriva om d jag ville, så det får bli om nått annat spännande.
Som tur är kom jag på en reservplan så den ska jag köra på om det är ok för de inblandade....?!

På kvällen var jag och Ida på stan och fika med min älskade vänn Hanna och hennes kompis Hanna...
vi hade d mysigt, och sen blev det lite shopping av kläder.
Jag fick även en jätte söt present av Hanna, TACK älskade vän, vi tyckte mycket om den!
Saknar dig redan, måste ses snart igen...
Kvällen avslutades i Syster & Patricks lägenhet med lite olika uppdrag från dem =)
Kändes konstigt att vara där utan dem, och ändå känna deras doft, jaja jag saknar dem =)
Snart hemma igen som tur är nu (hihi)
(har varit borta i över 2 veckor nu ju)

Nästa morogn var det dax att dra till KAU igen på lite föreläsning och musik, ja jag sjöng och spelade
(men inte själv som tur var) =)
Efter detta drog Jag, Ida och Anna till OBS och IKEA på lite shopping, kvällen blev sen och vi var hemma vid 20 igen...somna rätt gott den kvällen =)

Ha de.....



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0