ONSDAG 28/8


Igår så var jag bara hemma och plugga..tyvärr kom inte böckerna så nu får man gå på å läsa de andra!
På kvällen kom min mormor och mamma på lite fika, jag hade gjort lite smörgåsar som vi njöt av. Sen blev det kaffe och te till =)
Vi kika på kort från bröllopet och från vår tripp till Gotland i sommar, mormor min gillar att kika på kort och igår hade hon fullt upp =)


Mamma & Mormor                                                     Foto: Fredrika Andersson

På kvällen såg jag och Tomas på film den hette Inga tårar av Håkan Bjerking, det var en film som berörde en eftersom den var baserad på en verklig historia. Tänk hur många barn levde förr. Se filmen den var bra! Sen är det ju ett + att Persbrant är med oxå (hihi)

Tomas fick sin nya mobil igår oxå, är så glad för hans skull eftersom de två sista han haft har varit mina gamla och nu fick han en NY egen =)
Lite jobbigt var det ju för den var ju sååå snygg: ORANGE!!!  =) =)


Bild från: http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=197851

Idag blir det till att PLUGGA!!!!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0