ONSDAG!!

I måndags börja som sagt skolan igen å det är nu i full gång!!
Igår var jag på universitetet hela dagen, var på 3 lååånga föreläsningar å va rätt så slut i skallen sen, men de var bra och lärorika iallafall.. =)


På kvällen var vi bjudna till grannarna på mat, även mina svärföräldrar var där på middag. Annica & Erik ville gratta min svärmor som fyller 60 på måndag, fast de åker bort på lördag....
Vi kom hem runt 22, då vi kom på att Tomas hade slängt in en tvätt, för att ha nått att jobba i under resten av veckan (haha) så kan det gå när jag inte tvättar, har typ helt glömt bort de, tur att nån av oss är vaken =)

Sen blev det skip-bo, å sängen var rätt trött å somna gott efter några sidor i Camilla Läckbergs bok stenhuggaren!

Idag tänkte jag att jag skulle börja läsa lite, eftersom jag trodde att mina böcker från adlibris hade kommit men NEJDÅ...ingen risk nu har det faktiskt gått över EN vecka och det börjar bli lite smått panik, så jag bestämde mig för att ringa posten å höra, men dit hade det inte kommit än så nu sitter man här i lite smått panik grrrrr....
Men man har ju andra roliga saker att läsa som tex. Salamancadeklarationen och Lpo 94 så det ska nog gå bra, men man vill ju ha sina böcker man beställt liksom.

Nu piper torktummlaren så nu är det bäst jag dra, så att jag gör nått här hemma (hihi)

Ps. har ju några kort kvar att skriva oxå ;) typ 30 ahahahaha...
Malin
2008-08-27 @ 22:32:39
URL: http://lillaskruttan.blogg.se/

Ihh, bara ett ynka halvår kvar innan du är färdigutbildad nu! Sen börjar ekorrhjulet att snurra ett tag framöver =)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0